31.12.2014 Sylwester dla podopiecznych i wolontariuszy Zakonu Maltańskiego
Mamy zaszczyt zaprosić Członków Zakonu, Wolontariuszy, Podopiecznych i Przyjaciół Fundacji na Maltańskiego Retro Sylwestra,
Bawić będziemy się w Polance Wielkiej koło Oświęcimia na terenie Diecezjalnego Domu Charytatywnego
http://www.polankagorna.diecezja.bielsko.pl/dom
Wyjazd planujemy popołudniu 31.12.2014 a powrót w godzinach wieczornych 1.01.2015. Klimat zabawy sylwestrowej rodem z lat 60, 70 i 80 – takie też obowiązują stroje. Na parkiecie będzie królowała muzyka tamtych lat. Przebrania inspirowane modą z ubiegłego wieku są obowiązkowe! Chcemy, aby czas świątecznego wypoczynku zainspirował do wspomnień w gronie rodziny. Młodsi niech namówią na opowieści Rodziców, Dziadków i poszperają w ich szafach – dowiecie się czegoś ciekawego, śmiesznego, absurdalnego, obejrzycie zdjęcia z ich młodości, a przy okazji przygotujecie się do klimatu naszej sylwestrowej zabawy. Tych nieco Starszych też zachęcamy do małej podróży wehikułem czasu, odszukajcie fotografie, stroje z dziecinnych i młodych lat, będziecie mieć szansę jeszcze raz założyć kreację z czasów szkolnych. Wszystkie odgrzebane ubrania i wspomnienia przydadzą się w trakcie naszego integracyjnego wyjazdu sylwestrowego.
Serdecznie zapraszamy!!! To niezapomniana zabawa i wyjątkowym gronie!
Zgłoszenia: do 8.12.2014 (ilość miejsc ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń), jeśli ktoś na 100% będzie mógł się określić w późniejszym czasie jest proszony o zgłoszenie się i adnotację, że potwierdzi później.
Zgłoszenia kierować na adres: agaskow@poczta.onet.pl lub w prywatnej wiadomości na facebooku: Agnieszka Skowronek
Koszt: 60-80zł/osoba ( w zależności od ilości chętnych) – cena obejmuje nocleg w 2-osobowym pokoju z łazienką i wyżywienie
Smakołyki na całą noc: tradycyjnie proszę o przygotowanie ciast i sałatek, którymi będziemy się silić w trakcie zabawy – proszę o poinformowanie w zgłoszeniu co możesz przygotować
Dojazd: Jest kilka możliwości, o których będziemy informować już zgłoszone osoby biorąc pod uwagę skąd i ile osób będzie jechać (proszę zaznaczyć, jeśli pojedziesz własnym samochodem)
Dalsze informacje: będą przekazywane na facebooku
Czekamy na zgłoszenia i serdecznie zapraszamy!
Agnieszka Skowronek i Dominik Janosz